Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Een beetje simpel....

Ik dacht een mooi kaartje te maken, maar eigenlijk vind ik het heel simpel geworden, het kwam allemaal net niet zo mooi uit als ik wilde, soms wil het gewoon niet, maar goed we doen het er maar mee.

Dit keer geen plaatje gebruikt maar alleen onderstaande mallen:
Lr0172
Lr0136
Lr0192
Fancy Tags(S4-235)
Doily Dies B146 Pine Branch Set
Verder nog wat afgewerkt met een bloem, stickertje en een strikje.

5 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaart en volgens mij zijn we allemaal wel eens ontevreden over en eigen kaartje

Diny zei

Dit is toch een prachtige kaart!
Ik hou wel van een beetje ''rustig''

Groetjes Diny

Joke de Wit zei

Hoe zo simpel niks mis mee hoor.Groetjes Joke

Lia zei

Simpel? Ja misschien, maar wel heel leuk,
groetjes Lia

Saskia zei

In dit geval is eenvoud (of "simpel" zoals jij zegt) juist mooi. Op deze manier komen alle details juist heel goed tot hun recht.

Groetjes,

Saskia