Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Weer zo een mooi plaatje gevonden

Wat hebben we mooi herfstweer gehad zeg! Maar toch een beetje bezig blijven met de kerstkaarten, ik zie het nooit zitten om dat bijv. al eerder in het jaar te doen, ik zit er dan nog niet zo in en nu heb je steeds mooie nieuwe dingen voor de kerst, dan is het altijd weer een extra uitdaging om er iets van te maken. Tussendoor ben ik steeds in de kapsalon bij mijn dochter, ik begin het steeds leuker te vinden nu ik er wat vaker ben krijg ik weer wat handigheid terug van vroeger, het is wel veel veranderd maar wel heel leuk om alles weer een beetje bij te spijkeren.

Ik had weer zo een mooi plaatje van Studiolight Photo Vintage line, de kleuren zijn zo mooi daarvan, past uitstekend bij dat bruine Kraft papier.
Ik blijf wel steeds een beetje in dezelfde kleuren hangen, maar dat papier kleurt prachtig bij het plaatje, ik heb inmiddels wel al nieuw papier gekocht maar daar ga ik nog mee aan de slag.



6 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny,in deze kleuren.Groetjes Joke

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Tini - 'k vind hem heel mooi samengesteld - schitterend geheel.

Groetjes,
Misseke

krea2day Cynthia zei

Hele mooie kaart !!

Groetjes Cynthia

Erica ♥ zei

Schitterende kaart, ja wat zijn die
plaatjes mooi hè ☺
Een goed begin van het weekend,
Liefs Erica ☼

gré zei

heel leuk gedaan

groetjes gré

Scraptastische hobby zei

Hoi Tini,
Ik heb je laatste kaartjes weer allemaal gezien hoor! prachtige zitten er tussen, maar mijn favoriet is toch wel die hele mooie sneeuwklokjes kaart, en deze hele mooie kerstkaart met die heerlijke winterse uitstraling, super gedaan!
Groetjes van Gerie