Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Paarse Kerstkaart

Dit keer een heel andere kaart, het plaatje komt van Le Suh 777.336, dit is eigenlijk in 3 D maar ik vind het in het frame mooier zo.
De Kerster heb ik net nieuw van Spelbinders, daar heb ik de drie kleinste van gebruikt anders was hij te groot, verder war swirls en een paar plakparels, ik vond het zo wel een goed geheel.
Ik moet nu iets gaan maken voor de verjaardag van mijn schoonzusje waar een creatable in kan die ik voor haar verjaardag wil geven, dat wordt nog even zoeken....
Ik moet wel snel zijn want vanavond moet ik er al heen.
Fijne dag verder!


5 opmerkingen:

Unknown zei

wat een prachtige kaart tini!
mooi hoor zo in het paars
supermooi de kerstroos
groetjes doris

Viera zei

Beautiful

De Rommelpot zei

Hoi Tini,

Heel mooi deze kerstkaart in het paars, weer eens wat anders dan traditioneel rood en groen.
Mooie mallen gebruikt en een prachtig plaatje.

Fijn weekend groetjes Sippie.

Frosien zei

Prachtig gedaan Tiny in deze mooie paarse kleuren, groetjes Frosien

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny zo mooi plaatje heb je gebruikt klasse hoor.Groetjes Joke