Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Brievenbus

Deze zomer had ik de prachtige brievenbus van MD al in huis, maar nu de kerstkaarten er aan komen is het leuk om hiermee een paar kerstkaarten te maken. ook kwam ik dit mooie 3D Vintage Line knipvel tegen van Studio Light, heel mooi!
Ik heb alleen het onderste plaatje niet gebruikt omdat ik het mooier vond om er een wit randje aan te laten.
Het achtergrondpapier is al heel oud maar de kleuren matchen uitstekend, zo zie je maar, nooit geen papier wegdoen omdat je denkt dat je het nooit gebruikt, vroeg of laat komt het een keer van pas.De klok van Tim Holtz had ik nog van Tineke liggen, die was zo goed om er een paar naar mij op te sturen, geweldig zulke blogvriendinnen!
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
Lr 0275
Lr 0269
Lr 0192
Cr 1253

5 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Prachtig vind ik je kaart Tiny!
En idd...niks weggooien, alles komt nog eens van pas ;-)
Fijn dat je wat aan de klok had.
Groetjes Tineke

gré zei

heel leuk gedaan

groetjes gré

alita zei

Wat ben je goed bezig zeg! Ook alweer een mooie kaart!!

groetjes Alita

Richtsje zei

Tini, jouw kerstkaarten voorraad groeit deze week wel heel erg snel! En met hele prachtige creaties, deze mag er ook weer zijn, erg leuk en de mallen passen prima bij elkaar! Leuk met dat plaatje, een prachtig geheel!

Groetjes Richtje

Joke de Wit zei

Prachtig Tine zoveel mooie details er op verwerkt.Groetjes Joke