Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Matroosje

Ik kijk heel vaak op het blog van Tineke, ze kan me zo inspireren! Nu had ik laatst ook weer een kaart gezien met dit plaatje, en ik zocht al heel lang iets om bij de schelpjes te gebruiken en ik kreeg onlangs de vuurtoren, dus ben ik maar zo vrij geweest om het af te kijken bij Tineke, ik weet dat ze dat niet erg vind, maar ik hoop toch dat ik nog eens een heel andere kan maken zonder voorbeeld, dat moet vast lukken, ik heb al wat in mijn hoofd.
Ik wens jullie een fijn weekend en hopelijk ook een beetje warmer dan nu, maar we moeten maar niet klagen, er zijn er die huis en haard kwijt zijn door een zware orkaan, dus hebben wij niets te klagen!





Ik doe met deze kaart mee met de Challengeblog : WLVC

19 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, wat is het een leuk plaatje. Mag ik zo vrij wezen om te vragen waar je dit leuke plaatje gekocht hebt.

Heel veel liefs van Ineke

Wilma zei

Wat is dit een SCHITTEREND kaartje Tini met een heel MOOI plaatje.
Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

gré zei

super leuk kaartje
met een heel erg mooi plaatje

groetjes gré

Cobie zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Het plaatje is super leuk.

Groetjes Cobie

jolanda zei

heel mooi kaartje

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Tini.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Tini.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Inspiratie doe je altijd wel bij
elkaar op maar jij hebt dit kaartje
gemaakt, en ik vind hem heel erg
mooi geworden ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Grietje Jansen zei

Het is inderdaad een erg mooi en lief plaatje.
En de vuurtoren en schelpjes passen er heel leuk bij.
Mooie kaart.

Grietje

Joke de Wit zei

Ohh Tinie het is een heel mooi kaartje geworden.groetjes Joke

krea2day Cynthia zei

Hallo Tini

Wat een plaatje is het geworden, mooie kleurtjes zo. En die vuurtoren past er toch helemaal bij zo. Echt super !!!

Fijn weekend groetjes
Cynthia

Tineke van der Linden zei

Superleuk kaartje van het matroosje Tini! Fijn dat ik je de inspiratie gaf. Dat is toch ook de bedoeling van blogs?
Groetjes Tineke

Trijntje zei

Wat een snoepje. Super schattig. Groeten Trijntje

Richtsje zei

Geweldig mooi gedaan Tini! Leuk hé dat we elkaar zo inspireren! Hele mooie kleuren en dat plaatje...ook ik zou wel willen weten waar je dit fantastische plaatje hebt gevonden! Het is een schitterend geheel!

Groetjes Richtje

Anja de Jager zei

Een heel mooi kaartje Tini! Mag ik vragen waar het plaatje van is. Vind hem zo lief .Gr.Anja

Hannie Stoel zei

Heel mooi Tini,

groetjes, Hannie

Tini zei

Anja, geef me even je e-mailadres dan zal ik het mailen.

Liesbeth zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Tini, super geheel, en door het vele doen, gaat het straks als vanzelf, maar Tineke maakt wel mooie kaartjes.
Bedankt voor hbet meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

janet zei

Hoi Tini,
ik heb hem natuurlijk al in het echt gezien, maar hij is echt heel mooi en het plaatje vind ik ook zo leuk. zolang tineke het geen probleem vindt dat zij jouw inspirator is dan is er toch niks aan de hand? de rest komt vanzelf wel joh, voor je er erg in hebt maak je alleen nog maar vintage..........!
jij ook alvast een fijn weekend
en groetjes,
Janet