Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Go Kreate mal

Onlangs had ik deze mal besteld van Go kreate, die was steeds niet te leveren, maar eergisteren toch eindelijk ontvangen.
Even een beetje uitproberen, het is voor het eerst dat ik met zo een mal een kaart maak. Ik heb 3 lagen op de "voet", maar dat is eigenlijk teveel, dan kan je hem niet zo goed buigen, moet ik de volgende keer anders doen. Verder is hij wel leuk gelukt dacht ik.
Het papier is weer van de Action, maar dan uit een heel ander blok.


8 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hij is mooi Tinie.Groetjes Joke

Richtsje zei

Goh ik moet toch eens weer naar de Action Tini. Wat koop je daar toch steeds prachtig papier en dat in combinatie met je nieuwe mallen, het is een plaatje!!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Prachtig is je kaartje Tini!!! Deze Go Kreatemal is ook leuk. Ik heb de mijne ook binnen maar nog niets meegedaan.
Groetjes Tineke

Riet zei

Schitterende kaart Tini.

Liefs Riet.

gré zei

heel erg mooi kaartje

groetjes gré

Erica ♥ zei

Het is zeker een mooie mal zo te zien
want je hebt er een schitterende
kaart mee gemaakt ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

jolanda zei

mooi kaartje

Lenie Hempen zei

Het is een pracht Tini.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen