Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Mandje

Ik heb me daar toch een mooi papier gescoord bij Action! Drie verschillende blokken, dubbelzijdig bedrukt en 3 vellen met uitdruk motiefjes, prachtige kleuren, heel veel roosjes en bloemen, en laat ik daar nu gek op zijn!
Ze zijn 25 x 25 cm, 16 vellen karton van 250 grams


Nu over mijn creatie, ik moest er weer even een beetje inkomen, lange tijd niets gedaan op dat gebied, alles was ook opgeruimd, ik dacht dat de lente begon, maar we zijn een beetje terug bij af, 10 gr. en veel regen, prima weer om te knutselen, mijn nichtje is binnenkort jarig en daar wilde ik iets voor maken waar iets in kon, mijn kleindochter krijgt pony rijles van haar dus wil ze wat terug doen.

Ik heb dus gelijk het papier gebruikt van de Action, zien jullie gelijk hoe mooi het is!
Iedereen een Fijn Pinksterweekend!


14 opmerkingen:

jans zei

mooi mandje zeg ziet er schitterend uit jammer genoeg hadden ze bij ons nog maar een exemplaar van de blokken bij de action heb wel nog een doosje hodfix studs gescoord grt jans

gré zei

het is zeker mooi papier en leuk mandje gemaakt

groetjes gré

Tineke van der Linden zei

Jammer dat er hier op dorp geen Action zit anders was ik ook ff gaan kijken. Erg mooi papier.
Supermooi is je creatie Tini!!! Ik heb het patroon ook maar nog geen energie en tijd om er wat mee te doen.
Jammer hoor van het weer. Het was juist zo lekker pas.
Groetjes Tineke

Joke de Wit zei

Ohhh ik moet ook naar de axtion geloof ik.Je hebt er zo'n mooie creatie mee gemaakt Tiny.Groetjes Joke

janet zei

hoi Tiny, laat ik nou vanmiddag ook zo'n bloc gekocht hebben, altijd makkelijk om iets romantisch op voorraad te hebben!
wat een lief mandje heb je er mee gemaakt zeg, echt hartstikke leuk!
tja dat weer, het wilt maar geen lente worden he, nog steeds de verwarming aan en een trui, vind er helemaal niks aan!
groetjes, Janet

Corrie zei

Wauwwww wat een prachtig mandje en die papier blokjes wat zijn ze mooi

Groetjes Corrie

laura zei

Mooi papier ,ben ook geweest maar kon ze in Spijkenisse niet vinden.

jolanda zei

heel mooi mandje

Ursula Alice Stegmann zei

Ein wunderschönes Körbchen!!!
Liebe Pfingstgrüsse, Ulla

Riet zei

ohhh wowwww Tini,wat een schitterend mandje.
Meis hoe krijg je het voor elkaar,echt super.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Richtsje zei

Super mooi Tini! Prachtig papier, schitterend gemaakt! Helemaal top!

Groetjes Richtje

Marcelle v.d Ven zei

schattig mandje zeg, leuk papier ook bij de action, moet ik daar ook weer gaan scoren ;-)
Groetjes Marcelle

Grietje Jansen zei

Prachtig papier ja!!!
En ook een prachtige creatie!!

Grietje

Erica ♥ zei

Het is zeker leuk papier en je hebt
er dan ook een hele mooie creatie
mee gemaakt ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl