Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Home Sweet Home

Ik kreeg kort geleden een verhuisbericht van een kennis van ons, en omdat dit een heel moeilijke beslissing geweest is wilde ik haar verassen met dit kaartje.
Ik heb eerst wat achtergronden geprint voor de deur en de wand, daarna heb ik de deur gestanst, dit heb ik ook met de bloembakken gedaan, het raam door de helft gesneden zodat het er allemaal oppaste.
Het bordje boven de deur heb ik van Pinterest.


2 opmerkingen:

Crea Jackie zei

Hij is heel mooi, daar is ze vast blij mee.

Groetjes Crea Jackie.

Richtsje zei

Fijn dat je in dit geval dan met wat extra aandacht een mooie kaart voor jullie vrienden hebt gemaakt! Het ziet er heel gezellig uit!

Groetjes Richtje