Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Baby

We gaan weer maar aan de babykaarten, afgelopen weekend Nieuwjaarsreceptie gehad, en er komen weer baby's bij als alles goed gaat in het nieuwe jaar, voor zover ik nu weet zijn het er al drie! En dat is nog maar van de helft van onze familie, er zullen er in de loop van het jaar nog wel wat bijkomen, de afgelopen tijd zijn er alleen maar jongens geboren, dus die moet ik eerst op reserve hebben.
Deze heb ik wel een beetje neutraal gehouden, maar de voorkeur gaat toch naar een jongenskaart.



2 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Hihi...vruchtbare grond?
Groot gelijk dat je een voorraad maakt. Ik moet hoognodig ook baby-jongens kaarten maken en verjaardagskaartjes.... maar de opdrachten stapelen zich ook op.
Deze is in ieder geval schitterend!
Groetjes Tineke

Willeke zei

Hoi tini,
bij toeval op je blog terechtgekomen en je kaartjes zijn echt heel leuk, deze babykaart vind ik zooo lief !
Creatieve groetjes van Willeke