Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

WIE WIL ZIJN CUTTLEBUG VERKOPEN, DE MIJNE IS KAPOT!!!

Gisteren heb ik mijn cuttlebug kapot gedraaid! Ik ging een hart van Cheerylyn er in draaien, met de C en B-plaat, dat ging wel wat moeizaam, toen ineens een grote klap en kapot.
Nu gaat mijn man hem nog proberen te repareren, maar ik heb weinig hoop, ik ben nu even uit de brand want ik mocht hem van Janet lenen, dat is nog eens een vriendendienst!! Geweldig!

Is er misschien iemand die hem weg wil doen? Ik wil hem graag overnemen.

Wie weet!
Fijn weekend verder.

Groetjes Tini

4 opmerkingen:

Sonjakaarten zei

Hoi Tiny,

Ik heb mijn cuttlebug te koop.
Als je even op mijn blog kijkt, zie je de foto's er van.
www.sonjakaarten.blogspot.com

En ik weet niet of dat hart een snij/embossings mal is?
Zo ja, dan moet je de C plaat met embossen voor de B plaat vervangen en wat stukjes karton tussen de A en de B plaat leggen.
Dus eerst snijden met A-C-B en dan embossen met A - 4 kartonnetjes(kan ook iets meer of minder zijn, moet je even uitproberen)B-plaat - Siliconenmatje - B plaat.

Ik heb datzelfde "probleem" gehad met de CB, hij draaide ontzettend zwaar en ik was ook bang dat hij kapot zou gaan. Toen vertelde iemand dat ik de C plaat door de B plaat moest vervangen met embossen en hij draait als een tierelier;)

Mocht je interesse hebben in mijn cuttlebug dan hoor ik het graag;)
Hij doet het perfect.

Groetjes,
Sonja

jans zei

weet niet hou oud hij was ik heb het ook gehad maar de mijne was net 1 jaar oud ben terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen van kars ander contackt opnemen met cars grt jans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik heb mijn cuttlebug een paar weken geleden ook kapot gedraaid, maar ik kreeg hem vergoed, kun je natuurlijk ook proberen bij de winklelier.
ik draaide heb ook kapot met dezelfde mal, ik heb de plastick sheet die achter de mal zit nu weggehaald en draai hetm met een ijzeren plaat (ook van Cheery Lynn) door de cuttlebug en tot op heden gaat het goed, succes ermme.

groetjes jolande

Tosca zei

Wil de cuttle bug wel verkopen Er zijn geen platen meer bij Die zijn beschadigd