Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kerstkaart

Weer maar eens een kerstkaart gemaakt.
Het papier had ik vorig jaar al met de Kerst, dus nu maar eens iets mee gemaakt.
Materialen:
Papier Papermania Silent Night
Label One nestabilitie
Rozet( zelf gemaakt met het MS scoreboard afgewekt met MS pons)
S4-235 Shapeabilities Fancy Tags
S5-034 Shapeabilities Parisian Accents
LR0121 Creatables Poinsettia
LR0138 Creatables Bird (zonder vogeltje)
Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Fijne dag verder.

Gr. Tini
Voorkant:

Zijaanzicht:

Achterkant:

Binnenkant:

14 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Prachtige kerstkaart!! Mooi met de verschillende mallen.
Groetjes Tineke

jans zei

wat een schitterende kaart grt jans

Noriko zei

Hoi Tini,

het is weer een prachtig mooi kaartje.
Mooi papier en erg leuk met de rozet zo op de voorkant.
Prachtig geheel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Cobie zei

Weer een schitterende kaart heb je gemaakt, Tini

Groetjes Cobie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tini,prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Corrie zei

Schitterend Tini!!!
Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Hoi Tini

Wat een pracht van een kaart.
Schitterend mooi gemaakt.
Echt een beeldje van een kaart.


Gr Leny Hempen

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart, super mooi met het rozet erop en de andere details! Super geheel!
groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaart, zo mooi van kleur, mooi met de rozet.

groetjes jolande

janet zei

hoi tini,
een mooie kaart met dat klassieke papier, je boekjeskaart was ook zo mooi! 'k heb weer problemen met inloggen vandaar m'n late commentaar. het scoringboard werkt lekker he, inderdaad even opletten met omrekenen naar inches.
groetjes,
janet

Alita zei

Hee Tini,

Mooie kaart en die andere vond ik ook mooi,

gr. Alita

Hannie Stoel zei

Een prachtige creatie Tini, daar ben je vast wel een poosje mee bezig geweest.

groetjes, Hannie

Monia - Monika Jakubowska zei

Tell me why are you coping my cards???
DON`T DO THIS!!!

janet zei

hoi tini,
Ziet er weer super uit!
'k zie dat er iemand niet zo blij mee is, moet ze geen blog bijhouden lijkt mij. logisch dat je ideeen bij elkaar opdoet, is misschien ook wel de bedoeling van een blog of zie ik dat verkeerd??
groetjes,
Janet