Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Neutrale kaart

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele leuke en spontane reacties die ik op mijn kaarten krijg, ik vind het iedere keer weer een feest om het te lezen!

Bedankt!!!

Dan mijn kaart van vandaag, eerlijk gezegd was hij een paar dagen geleden al klaar, maar goed nu staat hij er op, ik mocht een Doiy mal lenen van een vriendin van me dus daar maar iets mee gemaakt, het achtergrond papier is van de action met daarop de Doily en dan de nieuwe creatable, de bloem is uit dezelfde serie, afgewerkt met Walnut Stain distress inkt.

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes Tini

9 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Tiny

Wat een leuke,prachtige kaart is het geworden.
Vind hem echt super,mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Frosien zei

Wat een leuke kaart Tini, leuk idee om er een doily eronder te doen, leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

Anoniem zei

Hoi Tini
Waar haal je toch de inspiratie vandaan, mooi kaartje hoor en dan in deze hitte, nou ja je kan ook beter binnen bezig zijn.
Gr Marcelle

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart is het geworden Tini.
Mooie kleuren.

groetjes, Hannie

Marlies zei

Een super mooi en hele chique kaart Tini, prachtig gemaakt!
groetjes, Marlies

Ingrid zei

mooi kaart is het geworden, en je kan hem voor heel veel gelegenheden gebruiken
groetjes ingrid

Tineke van der Linden zei

Prachtige kaart Tini!! Heerlijk hè om spullen van elkaar te lenen..
Groetjes Tineke

Unknown zei

Hallo Tini,
Prachtig mooi, vooral met de Cheery Lynn mal, ik heb hem ook en hij is fantastisch.
Liefs Marjon

Riet zei

Ohhh wowww Tini,wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.

Liefs Riet.