Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Bruidspaar

Weer een trouwkaart gemaakt, deze vind ik persoonlijk mooier dan de vorige, ik hou meer van deze kleuren.
Het plaatje is van Internet, ik heb wit en grijs papier gebruikt en het scrappapier is van Papermania Confetti.
De rest zijn allemaal creatables en de takjes van de Martha Steward pons.
Je kan deze kaart in elkaar schuiven, het voorbeeld stond in het boek Snoesjes van kaarten.
Fijne dag verder.

Gr. Tini

Zo is hij dicht:

13 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje zeg
Groetjes Corrie

Just me... zei

Hoi Tini,

Wat een prachtige romantische kaart.

Groetjes van Diana.

janet zei

hoi tini,
deze kaart is inderdaad wat kleur betreft wat ingetogener, leuk model ook.
'k moet toch ook nog eens in m'n boekje neuzen.
al met al is het een mooi kaartje geworden!
groetjes,
janet

Willie zei

Heel mooi Tini,ook het model is erg leuk,heb het ook al vaak gebruikt.

groetjes Willie

Tineke van der Linden zei

Oohh deze is ook schitterend Tini!! Qua kleuren heeft deze ook meer mijn voorkeur maar smaken verschillen. En gelukkig maar ;)
Groetjes Tineke

Cobie zei

Prachtige kaart, Tini!

Groetjes Cobie

Noriko zei

Hoi Tini,
Deze kleur vind ik ook mooier.
Komt heel chique over.
Mooi model.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Elly zei

Het is weer een bjoetie hoor Tini ;-)

Lenie Hempen zei

Hoi Tini

Wat een lief,schattig kaartje.
En prachtig van kleur.
Schitterend mooi gemaakt.

Gr Leny Hempen

manuela zei

Hoi Tini,

ik ben via op je blog terecht gekomen en zag je mooie creatie,s en ben gelijk volger geworden
van je blog en Wat een lief,schattig kaartje.
zo mooi van kleur

groetjes
Manuela

Riet zei

Ohhh wowwww Tini,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

PRACHTIG!!!!!!!!!

groetjes jolande

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Tini.
De vorige ook hoor.

groetjes, Hannie