Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Pergola

Ben weer eens bezig geweest met de Pergola, ik had die van iemand geleend en heb hem daarna verkocht omdat het papier er bijna niet uit te krijgen is! Er waren er toen een paar goed gelukt en daar heb ik er nu een van gebruikt.
Het achtergrondpapier heb ik weer zelf geprint, dat van de deur ook, ik heb hetzelfde aan de binnenkant gebruikt zodat de kleuren mooi doorlopen.
De poes en hond ( Yvonne Creations) had ik net binnen gekregen dus die kregen allebei een plaatsje op de kaart, evenals het Stempel (MD Clearstamp).




1 opmerking:

Tineke van der Linden zei

Schitterend is je tuinkaart Tini! Bij mij komen er binnenkort ook een paar tuinkaarten die ik gemaakt heb voor de demo.
Groetjes Tineke