Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kerstkaart nr. 55

Dit is de 55ste kerstkaart, dus nog een paar en dan is het gedaan, het wordt ook tijd, de Kerst nadert al met rasse schreden.....

Ik kwam dit plaatje tegen op Internet en ik vond de combinatie mintgroen met bruin zo mooi, ik heb er gelijk een paar gemaakt.
Het papier (Basic Grey Cappella paper pad) past er heel mooi bij, de bloemetjes heb ik met snowtex bewerkt en er glitters op gestrooid, het lantaarntje( Precious Marieke PM 10010 Candel) past mooi in het geheel.



4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi tini,zo mooi alles bij elkaar.Groetjes Joke

Ellie Bakker zei

Wat een mooie kerstkaart Tinie hele mooie kleurencombi. Leuk dat je bij mij gereageerd hebt, ik vind het erg leuk om van je te horen dat ik je heb kunnen inspireren en vind het helemaal niet erg dat je mijn kaart als voorbeeld hebt gebruikt. We bloggen toch om elkaar te kunnen inspireren.
Groetjes Ellie

Petra zei

Wat mooi! Al die embellishments aan de randen vind ik ook prachtig!
Groetjes Petra

Artes de Nágela zei

Beautiful!
Thank you for sharing with us, throughout the year, their talent and their creativity.
Merry Christmas!