Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Een zoon

Nog maar eens een babykaart gemaakt, er zijn er weer een aantal op komst! Wij hopen natuurlijk eind februari de tweeling te verwelkomen van onze dochter en schoonzoon, de andere dochter verwacht ook een baby, maar dat duurt nog tot juli, dus het wordt een druk jaar, maar we zijn er echt heel blij mee, de jongste dochter die in juli moet bevallen woont naast ons, dus als alles goed mag gaan zal ik het op zien groeien van heel dichtbij! Dat wordt heel vaak oppassen, dan met drie tegelijk denk ik, wordt een gezellige drukte!

Ik heb het plaatje op het boekje van Internet gehaald, als iemand het wil hebben, mail me even dan stuur ik het op.
Voor de achtergrond heb ik het wit geembost met een mal van Spelbinders(A4), heel mooi motiefje en op de kruispuntjes heb ik een pareltje geplakt, nog wat afgemaakt met bloemetjes en een strik.



6 opmerkingen:

Marie-Louise zei

This is a really beautiful card.

Tineke van der Linden zei

Een schattige babykaart!
Wat leuk dat jullie (als alles goed mag gaan) nog een kleinkind hopen te krijgen. Maar 't is zo leuk!
Groetjes Tineke

Wilma'sKaarten zei

Tini, hoe krijg jij dat plaatje op het boekje, ik krijg het plaatje niet kleiner.

Groetjes Wilma Zoon

Tini zei

hoi Wilma, je vroeg hoe ik het plaatje kleiner kon krijgen, geef me even je mail(of blog) dan leg ik het even uit

Cobie zei

Leuk kaart!

Groetjes Cobie

Riet zei

wowww Tini,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.