Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Weer een raampje.....

Ik heb voor mijn buurvrouw deze kaart nog gemaakt, zij heeft onlangs haar man verloren, maar ik weet dat ze het wel waardeert dat ze een Kerstkaart krijgt. ik heb in de binnenkant even iets persoonlijks voor haar er in gezet. Hier heb ik in het raampje sheet geplakt met een "vouwgordijntje"ik heb met de scorpal allemaal lijntjes gemaakt en zo gevouwen dat het net echt lijkt, het papier heb ik er vanachter uitgeknipt zodat er wat licht valt achter het raam, ik vind het een leuk tafereeltje geworden.

10 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Prachtig gemaakt Tini,

groetjes, Hannie

Ans Gilbert zei

Hoi Tini,

Wat een mooi tafereeltje en goed idee om het papier weg te knippen achter het raam...hele mooie kaart..
Liefs van Ans

Diny zei

Hij is goed gelukt en ik vind de kleurtjes van de kaart prachtig!

Liefs Diny

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Tini.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Nellie zei

Wow Tini
een heel mooi kaartje.
Fijne dagen en
Lieve groetjes Nellie

Cobie zei

Mooie kaart.

roetjes Cobie

Wilma zei

Hallo Tini,
Wat een PRACHTIG kerstkaartje is dit. Zowel binnen als buiten breng jij zo een lichtje.
Hele FIJNE en GEZELLIGE Kerstdagen en een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
Liefs Wilma ☺☺☺

gré zei

heel mooi kaartje

groetjes gré

Anoniem zei

Hallo Tiny, ik kijk vaak op uw blog! Wat maakt u prachtige kaarten! Ik wilde u vragen, her raam op de kerstkaartjes, is dat het grote of het kleine raam van memoribox?
Groeten Rita

Carmen zei

Beautiful card! I've pinned it!