Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Verbouwing

Ik heb wat foto's gemaakt van onze nieuwe kamer, we zijn al een heel eind, het is nu wachten op de tuindeuren voor naar het platte dak, dus heb ik even pauze, die zal ik niet onbenut laten, de kerstkaarten zijn nog lang niet klaar. Hier een gedeelte van de badkamer wat klaar is, het badmeubel komt vandaag dus als dat er staat zal ik nog een foto hier posten, ik ben heel nieuwsgierig of het is wat ik verwachtte, ik heb het uit een boekje uitgezocht! De andere "punt" is het gedeelte waar we straks gaan slapen, we kijken dan zo door de pui naar de sterrenhemel als het goed is.( is nog niet op foto te zien) Ik ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat, het was echt een hele klus, alles is er uit geweest, van de vloer tot het plafond was alles kaal, en geloof me in zo een oud huis is niets recht!
Wij hebben een installatiebedrijf dus moest er natuurlijk een super de Luxe bad komen met alles er op en er aan, met daarnaast een mooie radiator, helemaal mijn stijl nl. landelijk.
Hierboven gaan we slapen onder de punt, je ziet aan de zijkant een kleine dakkapel, aan de andere zijde hebben we de nieuwe dakkapel gezet(foto volgt), daardoor kan ik zo naar buiten lopen het platte dak op.

7 opmerkingen:

krea2day Cynthia zei

Hallo Tini,

Het ziet er nu allemaal al super netjes uit, wat zal je straks kunnen genieten van je badje en nieuwe slaapkamer. Succes met de dingen.

Groetjes Cynthia.

Richtsje zei

We weten natuurlijk niet hoe het was, maar Tini wat ziet dit er prachtig uit! Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent en van gaat genieten!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

De badkamer is ook zonder badmeubel al een plaatje!!! Dat wordt genieten bij het badderen ;-)
Het gedeelte van jullie slaapkamer is ook mooi. Ook een foto laten zien als het helemaal klaar is hè?
Succes verder.
Groetjes Tineke

alita zei

Dat is echt heel mooi aan het worden, straks lig alleen nog maar in bad...........
groetjes
alita

Grietje Jansen zei

Badkamer en kaartjes zien er goed uit.

Groetjes Grietje

Anoniem zei

waauw heel mooi gedaan!!
lichte kleuren en heel fris!

Groetjes
Tine

Riet zei

Wowwww Tini,dat ziet er schitterend uit,zeker heel lux.
Het ziet er nu al heel erg mooi uit,laat staan als het af is.
Wij gaan volgend jaar de badkamer doen,hoe of wat ik weet het nog niet.
Maar ziet er wel vreselijk tegen op.
Als het klaar is,foto,s maken hoor,ben zo benieuwd als het af is.

Liefs Riet.