Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Magnolia

Ik ben weer eens aan het inkleuren, deze twee stempels zijn van Magnolia, ik had iets in mijn hoofd, het is er niet helemaal uit gekomen wat ik wilde, maar dit kan er ook mee door.
Ik heb uit de voorkant met label One de opening gemaakt en daarachter het landschapje geplakt, verder heb ik het wat afgewerkt met creatables, en met glitterlijm glinstert de sneeuw mooi en het bontrandje aan het jasje.

Dit was er dan weer een, op naar de volgende 50 of zo!

Groetjes Tini


12 opmerkingen:

Elly zei

Super schattig Tini!!

Liefs Ineke zei

schitterende kaart is het geworden. Super.

Groetjes van Ineke

Adrie zei

Maakt niet uit hoe hij in je hoofd was Tini , hij is heel mooi geworden. Tja op naar de volgende 50.....Het is elk jaar toch weer een hele klus he ?
Groetjes Adrie

Noriko zei

Hoi Tini,

Het is een prachtig kaartje met een mooi doorkijkje.
Super leuk geheel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Een prachtig mooi kaartje Tini.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Corrie zei

Wauwwwww Tini
wat een geweldig mooi kaartje
Groetjes Corrie

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart is het geworden hoor.

groetjes, Hannie

Marlies zei

Ik weet niet wat er in je hoofd had maar deze kaart is super mooi! heel leuk met het doorkijkje met leuke landschap stempel en verder ook super mooie details! ook het wit met blauw kleuren combi vind ik heel mooi!
groetjes, Marlies

Cobie zei

Wauw...... wat een schitterende creatie, Tini!!


Groetjes Cobie

Riet zei

Ohhh Tini,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Frosien zei

Wat leuk Tini, die achtergrondstempel vind ik geweldig. Groetjes frosien

Tineke van der Linden zei

Schitterend vind ik je kerstkaart Tini!!!
Groetjes Tineke