Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Dyla


Ik heb sinds 2 maanden een jonge Perzische poes, ze heet DYLA, van iemand gekocht, nu kreeg ik voor Sinterklaas een hele fotosessie van deze poes op DVD en één uitvergrote foto op canvas, die vond ik zo leuk dat ik van dezelfde foto een kaart gemaakt heb om op te sturen naar de familie waar ze vandaan komt.
Is het geen fotomodel?
Ze zit hier altijd maar mooi te zijn, ze hoeft er niets voor te doen.

Fijne dag verder.

Gr. Tini

6 opmerkingen:

Elly zei

Wat een mooi kaartje Tini, en wat een schat van een poes!!!!

groetjes, Elly

Adrie zei

wat een schoonheid Tini , tja daar kan Tilda niet aan tippen he ? Ze past mooi in je kaart.
Groetjes Adrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schitterende kaart, en wat een schatje, echt een fotomodel.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een leuk papier heb je gebruikt, ik heb het ook en heb hiermee weer een idee opgedaan.
Je poes is prachtitg lijkt een beetje op de poes van Nicolle Verkooijen.
Groet Marjon

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Tiny.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

hele mooie kaart Tini.
Enne...bedankt nog hoor, had je nog willen mailen maar het is er bij ingeschoten. Ben momenteel heel weinig met hobby en dat soort zaken bezig.

Fijn weekend, groetjes, Hannie